onsdag 19. januar 2011

Havørn i vinterland

Havørna går heldig vis ikke i hi. Ikke Ole Martin heller:) Sist høst, eller rettere sagt på førjulsvinteren, hadde han fremdeles båten på vannet. Sammen med Kjartan kjørte jeg utover i håp om å få se havørna i hvite omgivelser. Det hele ble en utrolig fin tur med veldig varierte forhold. Enda en gang fullklaff hos The Eagleman!










Her kom ørnene bokstavelig talt som perler på ei snor... Utrolig artig å se to kjemper i kamp om samme fisk.







Uti havgapet fant vi tungsjø som brøt over skjærene. Drømmen var å få ørna i bølgene... Det gikk ikke denne dagen, så jeg koste meg litt med de tre neste bildene i PS...





Alle dager har en ende. Mett og god forsvinner ørna og vi er godt forskynt med nye flotte inntrykk fra evigvakre Flatanger!

Et lite tips til slutt: Mas litt på Ole Martin! Det kan hende han venter til jul med å ta opp båten til vinterlagring neste år også;)

5 kommentarer:

  1. Mange fine bilder. Dette var sikkert en flott opplevelse. Mvh Robin Jenssen

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Du har blitt rasende dyktig i PS også ser jeg, hadde du bare fått til det der med kun kamera :)

    SvarSlett
  3. Fine ørnebilder, men de to mennene i båten er jo prikken over i ´en på denne turen.

    SvarSlett
  4. He Robin! Ja det var en fin tur sammen med trivelige folk!

    Gratulerer med finaleplass i NNPC Øyvind og Kjartan. Dette blir spennende!

    MVH
    Bjørn O

    SvarSlett
  5. Hallo Bjørn O. Har leika dæ no:-) Du er ikke snau!Jo da, dette med vinterfoto fra båt gav mersmak. Båten skal ute igjen neste helg. Jan og hans monsterkamera( filmteam) vil prøve mere film i vinterlandskap.Gleder meg faktisk, føler meg som en sviker nå jeg ikke er ute med dem(ørnene) når nissen kommer. Men hva er det Øyvind og Kjartan har gjort? Gi meg linken til NNPC. Eagleman

    SvarSlett